Jumaat, 19 Februari 2010

Hari Yang Memenatkan..

Penat ....

Walaupun cuti sekolah, tapi minda dan tenaga tidak juga berehat.Huhh..Banyak betul benda yang kena settle sebelum tiba Isnin nanti. Pas dari bercuti beberapa hari ke K.K, balik rumah terus buat keja yang banyak di tinggalkan terutama keja2 rumah la..Biasalah tu..kita ni kan all in 1. Kitalah cikgu, kitalah ibu, kitalah housemaid, house keeping pun kita lah juga..Ilmu pula tak seberapa..

Sambil kemas rumah, sempat juga jenguk blog kawan2. Aduh, cantik2 semua dan penuh informasi. Saya punyala jeles, tapi malangnya bila saya tukar template dan design blog, hilang pula beberapa pic spt logo tabika juga follower yang hilang! Mati akal saya dibuatnya..Nk tambah gadgetpun masih kurang mahir. Saya kena cari orang yang boleh bantu saya menyelesaikn masalah saya ni. Saya perlu luangkan banyak masa utk belajar menambahbaikkan lagi blog sya ni..Bia ngadap laptop lama sangat, sakit pula belakang!...Huhhh cubaan..hehehe

Sebenarnya ada lagi yang saya nak upload tapi masa kita kena bahagikan jadi, terpaksa saya pilih buat keja yang lebih utama dulu. Esok kena ajar bebudak KAFA pula lagi...masyarakat...(kata c Caca...)

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama