Selasa, 16 Februari 2010

Selamat Tahun Baru Cina























Seronokkan bercuti.....! Cuti kali ni saya dan keluarga ke K.K ja..Nak release tention konon..seronok walaupun penat. Destinasi saya dan family ke Kompleks Karamunsing dan 1B. Di sana kalau nak cari laptop ka, pc, alat-alat kompter ka, tumb drive ka, sana la tempat yang sesuai coz di sana kita boleh compare harga....dapat murah lagi...

Semasa berada di Karamunsing, tempat yang saya minati ialah kedai komputer..macam-macam ada. Murah pula tu...Saya cari tumb drive, laptop, meja laptop dgn coolernya sekali, mouse pink DVD/VCD R,DVD book set dan internet antivirus Kispersky full protector. Semua ada....! Cuma tahan-tahan ja duitnya hehehe..tapi tak pe saya rasa puas hati dan berbaloiTinggal di Cinta Bridal ada kolam renang...seronok mandi-manda. Anak2 sayalah yang paling seronok tu...

Di 1Borneo pula, pi singgah ke kedai Kaison. Aduh...banyaknya bunga..cantik2, susah nak pilih yang mana satu. Buka itu saja, peralatan lain jg ada spt cenderahati dan perhiasan rumah..Murah dan berbaloilah..Saya sempat gak beli barang sikit seperti tempat simpan peralatan make up 3 in 1. Murah je RM 10.00.
Akhirnya kami sekeluarga pulang dengan menaiki Pajero Sport menggunakan feri Warisan untuk pulang semula ke Labuan....








Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama